NASZA KADRA
MONIKA KONIECZNA-KOWALCZYK
Właściciel
Właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora.
Wykształcenie wyższe medyczne.
MAGDALENA EYSMONT
Właściciel
Właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora.
Wykształcenie: wyższe, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
KLAUDIA KORPOWSKA
Dyrektor Przedszkola / Dyrektor Dydaktyczny / Koordynator Nauczania Języka Angielskiego
Przez ponad cztery lata pracowałam z dziećmi w Anglii. W pierwszym roku ukończyłam kurs Nauczania Wczesnoszkolnego, uprawniający mnie do pracy Nauczycielki Przedszkola i Żłobka. Połączyłam to z wieloma innymi kursami kierunkowymi, dzięki którym zdobyłam jeszcze większą wiedzę na temat rozwoju edukacyjnego dzieci. Zostałam opiekunem grupy i miałam szansę na bliską współpracę z dziećmi i ich rodzicami/opiekunami. Byłam jednym z kluczowych pracowników nadzorującym planowanie pracy nauczycieli z dziećmi w przedszkolu.
Jako koordynator nauczania języka angielskiego wspieram nauczycielki, przy jednoczesnym nadzorowaniu jakości ich nauczania.
AGNIESZKA WALCZAK
Asystentka Dyrektora / Asystentka Nauczyciela
.
IWONA WILCZYŃSKA
Psycholog
.
MEA BUGNOSEN
Native Speaker
.
HELEN MURIUKI
Asystentka Nauczyciela
I'm a teacher with a strong commitment to developing young minds and creating a welcoming learning atmosphere. I have strong communication skills, a passion for early childhood education, and a strong commitment to assisting the lead teacher in creating a dynamic and engaging classroom environment. I thrive in collaborative settings, prioritize student well-being and am eager to contribute my enthusiasm and skills to help create an enriching educational experience for our young learners.
KATARZYNA PIETRZYK
Nauczyciel Główny
.
EMAN ALSIRSY
Nauczyciel Języka Angielskiego
.
DOROTA TKACZYK
Nauczyciel Główny
Dzieci są pełne radości, nie ukrywają emocji, mówią co myślą, mają niesamowitą wyobraźnię, praca z nimi to codzienne odkrywanie świata na nowo.
ELŻBIETA ŚWIĘCICKA
Nauczyciel Języka Angielskiego
Głęboko wierzę, że zaangażowanie i motywacja odgrywają kluczową rolę w procesie nauczania, dlatego w mojej pracy z dziećmi staram się przede wszystkim wzbudzić ich zainteresowanie tym, co robią.
Jako nauczyciel języka angielskiego miałam okazję pracować z dziećmi w różnym wieku. Posiadam również kilkunastoletnie doświadczenie w branży wydawniczej w tworzeniu podręczników do nauki języka angielskiego dla różnych grup wiekowych. Pracując w wydawnictwie przygotowywałam liczne szkolenia z zakresu metodyki nauczania, a także uczestniczyłam w licznych szkoleniach metodycznych dla nauczycieli języka angielskiego organizowanych przez wydawnictwo oraz stowarzyszenia i instytucje działające na rzecz podnoszenia jakości nauczania takie jak IATEFL, PASE, czy Edunation.
Zdobytą w ten sposób wiedzę wykorzystuję na co dzień w mojej pracy nauczycielskiej.
ŻANETA MADEJ
Nauczyciel Główny
Praca z dziećmi wymaga nie tylko cierpliwości ale i kreatywności, dlatego konieczne jest ciągłe poszerzanie swoich kwalifikacji i umiejętności. Jako nauczyciel staram się zaszczepić w dzieciach potrzeby doświadczania i poznawania. Chciałabym, żeby dzięki mnie dzieci lepiej rozumiały otaczający je świat, by same odkrywały odpowiedzi na pytania, które je nurtują. Robię wszystko by były samodzielne i miały wiarę we własne możliwości. Wychodzę z założenia że każde z dzieci jest indywidualną jednostką dlatego staram się dopasować poziom i metody nauczania odpowiednio do każdego dziecka.
MICHALINA BRAŚ-WIERZBICKA
Nauczyciel Języka Angielskiego
Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie - kierunek filologia angielska ze specjalizacją nauczycielską oraz tłumaczeniową. Ukończyłam również kurs pedagogiczno-metodyczny języka angielskiego uprawniający do uczenia dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, jestem nauczycielem języka angielskiego od 10 lat.
Praca w przedszkolu sprawia mi dużo radości i satysfakcji. Doceniam w niej codzienny kontakt z dziećmi, możliwość wpływu na ich dobry rozwój emocjonalny oraz umysłowy. Lubię obserwować kiedy moi podopieczni z biegiem czasu stają się coraz bardziej zaradnymi i samodzielnymi przedszkolakami.
Bardzo ważna jest dla mnie przyjazna atmosfera i poczucie bezpieczeństwa moich małych uczniów. Na co dzień staram się obdarzać każde dziecko uwagą, troską i uśmiechem.
Uśmiech dziecka jest dla mnie zastrzykiem dobrego humoru oraz motywacją do działania.
Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców oraz miłośniczką tenisa ziemnego.
KAROLINA KULIŃSKA
Nauczyciel Główny
Posiadam tytuł magistra na kierunku wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Cały czas się rozwijam i podnoszę swoje kwalifikacje poprzez różne szkolenia, aby móc przekazać jak najwięcej wiedzy dzieciom. Obecnie studiuję oligofrenopedagogikę oraz integrację sensoryczną z elementami behawiorystyki. Praca z dziećmi to moja pasja, w którą wkładam całe serce. Szczęście młodego pokolenia daje mi spełnienie oraz napędza do działania. Jestem osobą, która podąża śladami dziecka, staram się postrzegać świat oczami najmłodszych. Cechuje mnie uprzejmość, empatia oraz żywiołowość. Największą satysfakcję sprawia mi uśmiech moich małych podopiecznych. Ważne jest dla mnie to, aby dziecko pod moją opieką mogło prawidłowo rozwijać swoją sferę emocjonalną, fizyczną oraz społeczną. Bezpieczeństwo i troska są dla mnie na pierwszym miejscu. Zawsze kieruje się dobrem dziecka.
ALINA KYSIL
Nauczyciel Języka Angielskiego
I've always been passionate about languages and teaching. I attempt to use every opportunity to learn, such as attending various conferences, taking part in workshops and online courses.
I'm fluent in 3 languages and eager to transfer my passion to my students.
I do believe that every child is capable of learning a new language at their own pace. Therefore, I encourage my students to speak English as much as possible, listen to rhymes and songs and try their best to express thoughts in English. I love reading books, playing board games or creating stories with my students.
MARIAM MAGRADZE
Nauczyciel Języka Angielskiego
I was born and raised in Tbilisi, Georgia and have been living in Poland for 3 years. Have a BA degree of English Philology and Culture with a minor of ELT (English Language Teaching) and Linguistics. Next year I will graduate with a Master Degree in Teaching English as a Foreign Language. I spent the last four years working as a teacher, that was a dream I was trying to pursue.
KATARZYNA RABCZUK
Nauczyciel Języka Angielskiego
Nadrzędnym celem w mojej pracy z dziećmi jest skojarzenie nauki z przyjemnością oraz zbudowanie solidnych fundamentów do pracy z językiem na dalszych etapach edukacji. Codziennie staram się wykorzystać naturalny potencjał moich podopiecznych - ich żywiołowość, entuzjazm i ciekawość świata - tworząc lekcje bazujące na piosenkach i zabawach ruchowych.
Olimpia Seweryn
Nauczyciel Języka Angielskiego
Praca z najmłodszymi dziećmi jest moją pasją. Moim priorytetem jest kształtowanie przestrzeni edukacyjnej zachęcającej dzieci do podejmowania aktywności. Koncentruję się na ich rozwoju poprzez zabawę, interakcję z innymi dziećmi jak również pomóc im w dążeniu do ich samodzielności.
Gabriela Górska
Keyboard, Rytmika
KALINA KWIATKOWSKA
Logopeda
Uśmiech i współpraca dziecka to jedna z największych nagród jaką mogę otrzymać za swoją pracę, dlatego robię wszystko, aby dzieci z przyjemnością chodziły na moje zajęcia.
Przyjazna atmosfera to klucz do odpowiedniej motywacja dla dzieci i ich rodziców. Jest to szczególnie ważne ponieważ efekty pracy najlepiej widać, gdy działania terapeutyczne obejmują nie tylko 30 min terapii, ale gdy dziecko i rodzice aktywnie uczestniczą w procesie terapeutycznym.
Jako terapeuta wciąż rozwijam swoje zainteresowania i warsztat terapeutyczny z zakresu logopedii, aktywnie uczestnicząc w szkoleniach oraz współpracując z innymi terapeutami.
ŁUKASZ BARTKIEWICZ
Gimnastyka Korekcyjna
Gimnastyka korekcyjna, inaczej Korekcja Wad Postawy, to ćwiczenia mające na celu profilaktykę oraz przeciwdziałanie wadom w obrębie całego układu ruchu (wiązadłowo-mięśniowego).
W przedszkolu moje zajęcia służą głównie profilaktyce i wczesnemu wykrywaniu nieprawidłowości w postawie dzieci. Uczą się podstawowych ćwiczeń korekcyjnych tj. wzmacniających i rozciągających osłabione lub przykurczone mięśnie.